Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

Soft Cactus ... Gearriveerd !

Al vele malen heb ik zitten kwijlen op al die prachtige creaties in Soft Cactus stofjes ... Wat zijn dat een geweldige stofjes zeg! Beetje retro, maar toch hip en speels, kortom alles wat ik zoek in stofjes :)

Om budgettaire redenen had ik echter nog geen stofjes hiervan besteld, maar ze bleven toch knagen.
Tot ik op een dag reclame voorbij zag komen van Stitch Shop ... Met 30% korting op de Soft Cactus stofjes ... En toen twijfelden we niet meer en vergaten we eventjes helemaal ons maandelijks shopping budget ;) 

Ik ging snuffelen op de site, duidde aan welke stofjes ik leuk vond, had er teveel en begon dus opnieuw, had er toch nog steeds teveel en begon dus nogmaals te selecteren en bleef uiteindelijk met 9 prachtige stofjes over waarvan ik telkens 1m bestelde.



Volgende stofjes overleefden de finale selectie ronde :
Whoopsiedaisy geel
Tender tulips rood
Toddler Ivy blauw
Toddler Ivy groen
Toddler Ivy licht blauw
Little Daisy Oranje
Tender Tullips geel
Granny's Style blauw
Lasting Leaves blauw 

Ook over de service van Stitch Shop ben ik heel erg tevreden, ik bestelde dinsdagavond maar kon pas woensdag de betaling uitvoeren. Toch waren de stofjes deze ochtend (lees vrijdag) al geleverd. Er zat ook een kleine attentie ter bedenking bij, en dat konden de kindjes dan weer appreciëren. 
Kortom, hier zullen we nog stofjes bestellen! 




En nu ons projecten lijstje eens in de hand nemen en kijken welk kleedje uit welk stofje zal getoverd worden, zodat de herfst garderobe verder kan aangevuld worden :) 

1 opmerking: