Pagina's

zondag 28 september 2014

Een herfstjurkje voor mijn Fleurige prinsesje

Enige tijd geleden vertelde ik al dat ik halsoverkop verliefd
geworden was op een stofje ...
Zoveel tijd later lag dat prachtige stofje echter nog steeds in de kast,
te wachten op een eindbestemming.
Dus ging ik even nadenken, en kwam tot de conclusie dat het een ideaal stofje was voor een simpel jurkje. Het bovenstukje uit SVDHZ en een rimpelrokje eraan.
Een vertrouwd patroon, dus ik zag er geen problemen in.
Alles verliep vlotjes, en zelfs de blinde rits werd deze keer ook écht blind.
Je ziet ze gewoon niet zitten in het kleedje!
Enkel het toenaaien onder de rits blijft nog steeds een uitdaging.
Maar het kleedje is dus af, en werd goedgekeurd door dochter en manlief :)
Het moet niet altijd moeilijk zijn he!



4 opmerkingen: