Pagina's

donderdag 11 september 2014

Mijn 1e naaicafé ... was een succes !

Zoals ik hier enige tijd geleden al aankondigde, had ik in een zotte bui het idee opgevat om een naaicafé op te starten. Dit was ergens eind augustus, en aangezien ik iemand ben die graag heeft dat alles vooruit gaat moesten er al 2 sessies vast liggen in September.

En die eerste sessie, dat was gisteren, 10 September 2014.
Er kwamen maar liefst 27 dames meestikken, en we maakten er samen een gezellige avond van.
Ik wil iedereen die er aanwezig was dan ook nog eens extra bedanken hiervoor !
Hopelijk vielen de cadeautjes die ze mochten ontvangen ook in de smaak ...

Tevens kwam Huis Van De Vijver langs om enkele naaimachines en overlocks kort voor te stellen.
Want, en ik weet niet of jullie dit al wisten, maar tijdens elk naaicafé voorzien zij ons van maar liefst 10 naaimachines en 2 overlocks, die gratis te gebruiken zijn! Op deze manier krijgt ook de beginnende naaister de kans om toch deel te nemen aan 1 van onze geplande cafés.
Dus ik wil ze dan ook nog eens hartelijk bedanken om ons initiatief zo te steunen, het doet deugd als er mensen zijn die in je geloven en in je willen investeren.

Verder was ook Made By Luka aanwezig op ons 1e naaicafé. Zij kwam stofjes en fournituren verkopen, en aan haar vrolijke gezicht te zien toen we afsloten was het ook voor haar een geslaagde avond.
Het is trouwens een zeer vriendelijke dame, die Joke, en ze heeft prachtige stofjes in haar collectie zitten.
Absoluut een bezoekje waard dus !

En om het helemaal compleet te maken, was er ook nog eens een fotograaf aanwezig om sfeerbeelden te maken van het hele gebeuren :) Als dat geen luxe is ! Hopelijk kan ik jullie snel de sfeerbeelden tonen ...

We organiseerden ook nog een tombola, dit was een waardebon van €25,00 geschonken door Made By Luka. De gelukkige winnares werd door Joke zelf getrokken, en het was Elke Van Rossen die in de prijzen is gevallen ! Benieuwd wie de volgende winnares zal worden :)

Toch ook een speciale dank aan mijn mama (Mama Mia) en aan Sophie De Dier (Bobby & Minouch) voor alle hulp deze avond. Niet alleen van mij, maar ongetwijfeld ook van iedereen die jullie zo fantastisch hebben geholpen en begeleid bij hun projectje van die avond. Alleen kan ik het niet, dus het doet deugd dat ik op jullie kan rekenen om mij mee te steunen in dit grote project. Ik kan jullie hiervoor niet genoeg bedanken, en ik zal het ook nooit vergeten!

Intussen kruipt er alweer heel wat tijd in de voorbereiding voor het volgende naaicafé, we weten nu waar er enkele knelpuntjes zitten en wat we nog moeten extra aanschaffen. De lijsten moeten aangepast worden, en de lijsten voor Oktober moeten open gezet worden. Kortom, we weten wat te doen de komende dagen.

En, O ja, tussendoor wil ik graag nog wat zelf stikken ook :-)

1 opmerking:

  1. Het was leuk en gezellig! Super om iedereen zo bezig te zien en raad aan elkaar te vragen ... het geluid van de naaimachines, het knippen in de stof :)

    Volgende keer wanneer het niet zo snel volzet is, kom ik zeker terug!

    Binnenkort ook een blogberichtje over het naaicafé op mijn blog:
    http://creaties-jadeden.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen