Pagina's

vrijdag 16 oktober 2015

Een BEELDerig kleedje

De teleurstelling was best groot toen ik het kleedje uit de vorige blogpost paste bij dochterlief.
Het was echt veel te groot ... 128 was dus niet de goede maat.
Maar de 116 was te kort, dus moesten we het zien op te lossen.
Omdat alles van de 116 wel nog goed zit aan het lichaam, nam ik toch dat patroon 
en verlengde het met 6cm, op hoop van zegen. 

Dit alles gebeurde zaterdagochtend, ik begon om 9u30 en moest ten aller laatste om 11u buiten zijn want zoonlief moest naar de voetbal ... 
Waarom moest het per se klaar zijn, hoor ik jullie al denken ?
Wel, er stond een last minute tripje naar de bonte fabriek gepland, en daar staat uiteraard ook opnieuw de fotostudio van BEELDerig opgesteld.
Vorig jaar werden volgende foto's daar gemaakt: 
 
Zoals je ziet had dochterlief daar ook een zelfgemaakt kleedje aan, en zoonlief een pull van mijn hand.
Twee stuks last minute maken was uiteraard uitgesloten, maar ik dacht dat een kleedje net nog moest lukken aangezien ik het patroon toch al had.

Het is echt een makkelijk en snel klaar jurkje, maar het was toch maar nipt om alles klaar te krijgen!
Maar het lukte, en dochterlief kon er mee naar de shoot :) 
Ik twijfelde eerst aan m'n stofkeuze, vreesde een beetje een 'pyjama' gehalte ...
Tot ze het aantrok, op dat moment wist ik dat het een toppertje is geworden, volgens mezelf althans!

Het jurkje proper houden werd een andere uitdaging, enkele uren op de voetbal bij broer met onder andere een hotdog met véél ketchup, vervolgens een dik uur in de rij voor de foto's met een chocolade ijsje en een waterspeelbak ... Proper? Verre van! 
Gelukkig valt dat op de foto's niet heel erg op ;) 

En hier zijn ze dan, de beloofde foto's van BEELDerig, en de foto's die ik snel zelf nam.
Hopelijk vinden jullie hem even geweldig als ikzelf!


De Bonte Fabriek was overigens alweer een absolute aanrader!
Ik kocht er geweldige stofjes bij Little Vixen en Fairytailors, dus er zitten nog heel wat blogs over hopelijk succesvolle projecten aan te komen :)
Verder vond ik er ook heerlijke macerons en zag ik er de prachtigste handgemaakte spulletjes.
En ook de kids vonden het heerlijk, dankzij de hele leuke kinderhoek.
Kortom, een aanrader !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten