Pagina's

woensdag 30 december 2015

Janneke (alweer)

Eenmaal we in een goede naaiflow beland zijn volgen de projecten elkaar snel op, dus hou je vast want hierna komen er nog 3 aan!

We moesten naar een babyborrel van een klein lief baby meisje, en ik wou toch graag iets zelfgemaakt afgeven. Ik had nog stof liggen van Michael Miller - Swan Lake, aangekocht bij Little Vixen en besloot hiermee aan de slag te gaan.

Ik maakte al eens eerder een Janneke voor een klein meisje, en omdat ik zo dol ben op het patroon besloot ik dit stofje ook tot een exemplaar te verwerken.

Het is een heel makkelijk patroon, met duidelijk geschreven uitleg. Dus als je netjes de stappen volgt gaat het vlot om het kleedje te maken. Ik stuitte op geen enkele hindernis, en ook mijn naaimachine besliste van eens een volledig project niet moeilijk te doen. Het arme ding was waarschijnlijk blij dat het van onder het stof gehaald was ...

Ik maakte het kleedje enkele uurtjes voor we naar de babyborrel moesten, en vergat in mijn haast deftige foto's te maken ... dus jullie moeten het met deze snel in de auto getrokken gevallen doen :)







Bedankt voor het lezen & tot een volgende keer ! Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten