Pagina's

zondag 13 maart 2016

Black & White

Op het stoffenspektakel van afgelopen maand viel ik als een blok voor een leuk zwart-wit stofje.
Het is een ware hype voor de moment in 'naailand' en ik beken dat ook ik fan ben.
De combinatie zwart wit geeft gewoon een geweldig resultaat ... 

Mijn nichtje beviel 6 februari van een zoontje, Vic, en vandaag is het babyborrel.
Omdat we niet graag met lege handen toekomen ging ik gisteren middag aan de slag.
Op de groep 'gratis naaipatronen' vond ik het patroon van Kiind voor de gratis jumpsuit:

http://kiind.nl/article430/

Ik ging aan de slag, en het patroon is een absolute aanrader want het geheel ging super vlot.
In tegenstelling tot mijn afgelopen projecten kwam het tornmesje er deze keer niet aan te pas.
De handleiding is super duidelijk en alles loopt perfect.
Anderhalf uurtje later was het dan ook klaar, en ik was reuzefier op mijn jumpsuit.
Deze keer vergat ik ook m'n labeltje er niet in te stikken ;)

Maar er ontbrak iets, voor mijn gevoel, en dus ging ik op zoek wat ik nog extra kon maken.
Zo kwam ik in dezelfde groep uit bij het patroontje van zaaberry voor een babymutsje :

http://www.zaaberry.blogspot.be/2012/08/baby-hats-tutorial-and-pattern.html

Je vind er de uitleg voor 3 soorten baby mutsjes, maar wel allemaal kleintjes!
Bovendien worden ze volledig met de overlock in elkaar gezet, en zijn ze letterlijk op 5min klaar!

Ik vind het geweldig wanneer alles gewoon loopt zoals het moet, en het resultaat dan ook nog eens geweldig is ... Want ja, ik weet het, het is stoelen op mezelf, maar zeg nu zelf het is toch geweldig ?!


1 opmerking:

  1. Oh echt tof, misschien moet ik dit patroontje ook eens onthouden voor een geboortegeschenkje want er komen er nog meer dan genoeg aan. Ik ben trouwens helemaal fan van zwart/wit (ook voor mezelf trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen