Pagina's

donderdag 9 juni 2016

Miss Solis

Reeds enige tijd geleden werd ik verliefd op het nieuwste Sofilantjes patroon, De Solis

Het patroon werd vlot geprint en geknipt, maar toen viel ik even stil.
Een beetje een dipje in het naaien, en even geen zin/tijd.

Maar gisteren avond zette ik me tijdens ons naaicafé toch in gang, en kijk, op een kleine 2 uurtjes zat dit geweldige patroon in elkaar !!
Volledig met de overlock overigens, ik vind het geweldig als ik dat kan doen :)

Het is een heerlijk patroon, een zeer duidelijke en uitgebreide foto handleiding en ook voor een beginner heel goed te doen. Er zijn ook verschillende variaties mogelijk, en dat is altijd fijn meegenomen!

Bovendien is het een ideaal zomer patroon voor mijn vrolijke dochter. Het heeft een cirkelrok die echt volledig rond draait, en mama geeft er zakjes in verwerkt waar ze haar schatten kan in verstoppen. 
Ook het bovenstuk vind ik uniek, en zeer mooi voor een speelse warme zomer.

Maar ik hoef mezelf zo niet te bestoefen natuurlijk, oordeelt u gerust zelf!






Bedankt voor het lezen & tot een volgende keer ! Follow 

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen